Ova stranica koristi kolačiće (Cookies) radi pune funkcionalnosti i boljeg korisničkog iskustva. Nastavkom pregledavanja suglasni ste s uporabom kolačića.

Prijava
Glavni izbornik

Planinarska sekcija

Jesenska idila na Žumberku

Prekrasan dan i zlatno žute breze donijele su radost u tmurne jesenje dane. Žumberak je divan u ovo doba godine, prozračan, obojen. Nespokoj je samo unijelo rušenje stabala, blato i nemar onih koji to rade u blizini lovačke kuće nad Gričem. Najljepši dio puta je između Ječmišta i Pliješa gdje su se na livadama smjestile breze nevino bijelog tijela i zlatne kose. Žalosno je što te divne livade s kojih se pruža pogled na Žumberak i Pokuplje polako pokriva šuma. Način života to nemilosrdno i grubo donosi i tu nema pomoći. Zbog hladnoće više nema gljiva a voljeli smo ih inače pripremiti na Vodicama. Možda…

12. Sudnikov pohod

12. Sudnikov pohod (22.10.2017.) Po već uhodanom redu ujutro u 8:30 ispred Samoborskog muzeja postavili smo stolove, na njih stavili: sudnikove žemlje, žigove, kartone pohoda, bonove za bažul i ono o čemu se ne piše. U muzeju je povodom dana grada Samobora otvorena izložba "Samoborski obrt" i jedva čeka da ju još netko vidi. Prvi su stigli planinari Sv. Roka iz Sv. Nedelje, a za njima Varaždinci, pun bus. Malo po malo skupilo se tu nešto manje od stotinjak ljudi. Hodalo se polako, pričalo i smijalo. Vrijeme je izdržalo do dolaska u dom a onda je polako pa sve jače počela padati kiša. Sklonili smo…

Sedam slapova rijeke Mirne

Toliko je lijepih mijesta u ovoj našoj Hrvatskoj, koja bih mogla obići, a jedno je svakako na mom popisu bio Buzet, taj stari srednjovjekovni grad smješten na brežuljku iznad vrlo plodne doline najveće istarske rijeke Mirne. Stari grad Buzet nalazi se na 150 m visokom brdu iznad doline Mirne, dok se noviji dio grada, tzv. Fontana, razvija u podnožju brda. Danas je Buzet najpoznatiji kao »grad tartufa« zbog božanskog gomolja čija su najbolja »lovišta« u Istri smještena upravo u šumama uz dolinu Mirne. Ne mogu reći da ne volim dobru hranu te isprobavati nove okuse, međutim moji apetiti prelaze granice doživljaja koji prolaze isključivo kroz…

V. Javornica i B. stijene

Konačno sunčano nedjeljno jutro. Nalazimo se kod crvenog kafića, ima nas 8 godina, uh, od 10 do 75 godina. Autoputom je ne baš gust promet, prolazimo brzo i stajemo na kavu u Ogulinu. Mjesto poznato, kava dolazi usporeno. Još vožnje ima dosta. Prvo asfaltom do Jasenka o onda lošim, ispranim makadamom do odvojka za Bijele stijene. Obzirom na stanje ceste lica koja izlaze iz auta i nisu baš sretna, no sve će to popraviti izlet. Bar se nadam. Za čas smo se popeli do prijevoja na kojem se spaja Kapelski put s prilazom do Bijelih stijena. Lijevo je V. Javornica, a desno dom. Tu smo…

Jedan vikend

PetakU nedjelju će padati kiša. Treba iskoristiti lijepo vrijeme. Neodlučan sam, kuda ići. I dok vrijeme prolazi odluka je pala na Okić, već dugo nisam bio tamo. Hmmm, možda bi bilo dobro ići iz Ruda na Terihaje, a vratiti se preko Cerja u Samobor, no prvo jutarnja kavica. Gledam raspored autobusa, ide u 11:10 taman imam vremena popiti kavu u Ari. Vrijeme brzo prođe i žurim na bus. Pitanje, zašto je stanica prazna. Brzo vadim mobać i u nevjerici gledam. Raspored koji sam gledao je bio ljetni, bus je upravo odhajao. Ništa onda, promjena smjera. Polako hodam cestom, prolazim Cerje i spuštam se do potoka…
Više...

Rio Bianco - Cima del Lago (2126 m)

...ili Bele vode - Jerebica Jerebica je vrh koji se nalazi u Julijskim Alpama, na granici između Slovenije i Italije iznad Rabeljskog jezera (Lago di Predil ) . Na Jerebicu postoje dva pristupa, iz doline Možice i Jezerske doline. Mi smo se odlučili za pristup s talijanske strane, te smo u nedjelju 13.08.2017. preko Kranjske Gore i Tarvisia otišli prema Rabeljskom Jezeru. S vrha je pogled na vrhove nad navedenim dolinama, te većem dijelu Julijskih Alpa (Montaž, Viš, Prestreljnik, Kanin, Mangart, Jalovec....).